יום חמישי, 18 בספטמבר 2014

איך להפוך שולחן משרדי משעמם, לרהיט מעניין?

כבר אמרתי שאני לא אוהבת לזרוק רהיטים, ולכן כל רהיט ישן שיש לי אני משתדלת למצוא דרך לחדש אותו.
הפעם עשיתי משהו מיוחד לשולחן משרדי משעמם...
 
החלטתי לעצב ולארגן מחדש את הסטודיו שלי.
פעם הוא היה סטודיו שבו לימדתי והדרכתי חוגי מלאכת יד ואומנות. ומשרד עיצוב הפנים שלי היה בתוך הבית.
מאחר וסגרתי את הסטודיו של חוגי היצירה, פיניתי אותו מכל הציוד והחפצים שהיו בו.
 החלטתי להפוך אותו לסטודיו עיצוב פנים שבו אוכל לקבל את הלקוחות שלי.
צבעי המשרד יהיו כצבע הלוגו שלי. לבן, אפור, סגול...
אבל, נשארתי עם שולחן משרדי בצבעי החום והשחור.
תחילה, חשבתי למסור אותו ולקנות שולחן מתאים  יותר.
אך גודל השולחן מתאים לי, יש לו מגרות, בקיצור מושלם חוץ מהצבעים.
אז לא נתתי לזה להפריע לי והחלטתי לעשות מעשה נועז.
לצפות אותו בקטעי ג'ורנלים של עיצוב ולצבוע בצבעים המתאימים למשרד שלי.

מאחר ואהבתי התוצאה, הנה הדרכה כיצד לבצע זאת.



ככה נראה השולחן המקורי


ככה הוא נראה אחרי העבודה.


הציוד שבו השתמשתי:

מלטשת
רולר קטן + מגש + מברשות נוספות של רולר
צבע יסוד
דבק פלסטיק
מרית פלסטיק (של עוגות)
ג'ורנלים של עיצוב
צבע סגול פליאור על בסיס מים
לכה שקופה



שלב ראשון
הסרתי את ידיות המגרות והוצאתי את המגרות מהשולחן.



שלב 2
ליטשתי את הפלטה העליונה של השולחן עם מלטשת, על מנת ליצור חיספוס.


שלב 3
צבעתי בצבע יסוד (עם רולר) את הפלטה העליונה של השולחן ואת הצדדים.
גם את חזיתות המגירות צבעתי בצבע יסוד.
המלצה - לא לשכוח לרחוץ היטב במים את הרולר (אני משאירה אותו בכלי עם מים עוד 20 דקות ורק אז מוציאה כך הדבק שבצבע שוקע והרולר מתנקה היטב).






שלב 4
התחלתי להדביק את הקולאז'
מרחתי דבק פלסטיק עם רולר והחתחלתי להדביק את נייר ג'ורנלים. מדי פעם עליתי על הנייר הקודם. הקפדתי להוציא את עודפי הדבק ולהחליק את הג'ורנלים עם המרית.
הקפדתי לבחור דוגמאות של רהיטים ועיצובים של חדרים. כמו כן בחרתי צבעים שאני אוהבת כמו סגול, ורוד, לבן, אפור... אבל היו גם אדומים כחולים וירוקים. זה טיבו של קולאז'.







הערה - כאשר  עולים אחד על השני  עם הג'ורנלים  צריך לשים לב לקצוות ולוודא שהם מודבקים היטב. אני נעזרתי במרית, גם כדי להצמיד לפינות או לאזורי החיבורים של השולחן.
חיכיתי שהדבק יתייבש כ 12 שעות.


שלב 5
צבעתי 2 שכבות של צבע סגול את הפלטה העליונה והצדדים שלה.
צבעתי את המגרות גם כן בסגול (שתי שכבות).








המלצה : לכל צבע להשתמש במברשת אחרת של הרולר ולרחוץ היטב.





שלב 6
לאחר שהצבע התייבש. מרחתי לכה פוליאוריטנית מבריקה על הקולאז'. אני עשיתי זאת בעזרת רולר (את המברשת של הרולר מהלכה זרקתי.





שלב 7
התקנתי ידיות חדשות...

זהו

השולחן גמור..

אז מה דעתכם? אשמח לתגובה

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה